Tražilica
Oglasi
Prijatelji

sisak.info
Distribucija Sadržaja
Prijava





Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.
Blic Vijest

Krajem lipnja, točnije 30. dana mjeseca, počinju Riječke ljetne noći. Festival je posvećen astronomiji u čast 445. godišnjice rođenja Galilea Galileija (i 400. godišnjici njegovog gledanja zvijezda teleskopom) te UN-ovoj Međunarodnoj godini astronomije. Zvijezde na nebu pratit će nastup nekih od najcjenjenijih svjetskih i domaćih zvijezda upravo na Šestim Riječkim ljetnim noćima.

Meso nije glavni krivac
Autor: Kris, Objavljeno: 14.07.2008
Pregledano 1228    

ImageObrok bez mesa ili čak cijeli život bez pršuta, ribe ili zagrebačkog odreska? Nekima nemoguća misija, a nekima je pak to, a tu i sebe ubrajam, iako nisam vegetarijanka, savim bezbolno višemjesečno življenje bez mesnog obroka. Medicinska istraživanja nisu uvijek jednoglasna oko konzumiranja mesa. Je li vegetarijanstvo samo etička odluka ili i zdravstveni fenomen? Istraživanje Njemačkog istraživačkog centra za rak (Deutsche Krebsforschungszentrum) trajalo je čak 21 godinu i u njemu je sudjelovalo 1904 vegetarijanca. Kakav je rezultat istraživanja? Muškarci-vegetarijanci smanjili su rizik preuranje smrti za 50, a žene za 30%.

Od ovih 1904 ljudi koji ne jedu mesu, a koji su sudjelovali u istraživanju, njih 60 su vegani, dakle oni koji ne jedu nikakve proizvode životinjskog porijekla, kao jaja ili kravlje mlijeko, 1165 njih su vegetarijanci, a ostali su definirani kao povremeni vegetarijaci koji ponekad jedu ribu ili meso. Rezultati promatrane odabrane skupine su poslije uspoređeni s rezultatima prosječnih njemačkih stanovnika. Na kraju je zaključeno da životni vijek nije usko povezan s konzumiranjem mesa jer je rezultat i kod povremenih vegetarijanaca bio isti kao i kod vegana i vegetarijanca. O čemu se, dakle radi? O većoj brizi za zdravlje odnosno kvalitetnijiem načinu života u kojem ljudi brinu o svojoj prehrani (više voća, povrća, orašida...), o okolišu i drže do (svojih) etičkih načela. Iako se ljudima koji ne jedu meso preporuča obavezno uzimanje vitamina i minerala, ovih naših 1904 ispitanika nije patilo od bolesti tipičnih za nedovoljno uzimanje mikronutrijenta, npr. od osteroporoze.
welt.de

Objavljeno u : Vijesti, Zdravlje i ljepota
Citiraj ovaj članak na svom webu ili blogu Dodaj među favorite

Komentari korisnika (0)

Nema komentara

Dodajte Vaš komentar



mXcomment 1.0.6 © 2007-2009 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »